Telefonische bereikbaarheid

Om onze telefonische bereikbaarheid te verbeteren hebben wij ervoor gekozen om van communicatie aanbieder te veranderen. Reden hiervoor is dat u een sterk verminderde bereikbaarheid heeft kunnen ervaren wat niet in lijn is met onze verwachtingen omtrent bereikbaarheid. Om ervoor te zorgen de technische kant van onze telefonie verbeterd stappen wij per maart ‘24 over naar Advitronics waarmee wij u veel beter van dienst kunnen zijn, aangezien zij een zéér stabiel platform aanbieden. Advitronics is marktleider in de huisartsenzorg op het gebied van communicatie en is daarmee de perfecte partner om de bereikbaarheid naar u als patiënt zo goed mogelijk te laten verlopen. Dit neemt uiteraard niet weg dat het telefonisch op de praktijk altijd erg druk kan zijn waardoor het soms toch kan gebeuren dat u langer moet wachten dan u verwacht, hiervoor vragen wij om uw begrip.

Direct contact met de huisarts?

Wil u direct een huisarts spreken? Neem dan plaats in de online wachtkamer. Deze is geopend op werkdagen tussen 09:00 en 17:00. U vindt rechts onderaan de pagina het spreekwolkje Image waarmee u in de digitale wachtkamer kunt plaatsnemen en u wordt dan direct geholpen. Wanneer u deze niet ziet is de wachtkamer gesloten. Deze wachtkamer is enkel voor patiënten die ingeschreven staan bij deze praktijk.